با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد؛

اختتامیه رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش

آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نزاجا برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 04March 2024

اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه داری ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش (یادبود ستوان‌سوم شهید سید نورالدین حسینی بکتری) صبح امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

سرلشکر موسوی در این مراسم اظهار داشت: شما دانش‌پژوهان برای راه عزت و افتخار و سرافرازی، لباس ارتش اسلام را انتخاب کرده‌اید که نشان‌دهنده بصیرت، آگاهی و دانایی شماست و این جای تبریک دارد. 

وی ادامه داد: عمر انسان می‌گذرد و چه نیکو است که این عمر در راهی صرف شود که ذخیره انسان باشد. گام نهادن در راه قرآن، پیامبر (ص)، ائمه (ع) و دفاع از کشور و مردم، بسیار ارزشمند است. 

فرمانده کل ارتش گفت: امیر مومنان علی (ع) فرموده‌اند که سربازی و جهاد در راه اسلام، بابی از باب‌های بهشت است؛ این مسیری است که شما در آن قدم گذاشته‌اید. 

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: من سال‌ها شاهد برگزاری این‌گونه برنامه هستم و بدون اغراق می‌گویم که برنامه امروز به لحاظ آمادگی و آراستگی بهتر و چشم‌نوازتر از همه دوره‌های قبل بود.

در این مراسم، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش حضور داشتند.

این مراسم با اجرای حرکات نمایشی، رژه و تجلیل از فرماندهان و دانشجویان برتر همراه بود و در پایان آن از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار